maanantai 4. helmikuuta 2013

Hoi



Ompa siitä uskomattoman kauan kun olen viimeksi päivittänyt, oikeastaan tasan kolme vuotta... Paljon on ehtinyt tapahtua sen jälkeen. Olen vaihtanut kouluavustajan hommani opiskeluun ja nyt valmistun reilun vuoden (!!!!!) päästä fysioterapeutiksi. Lisäksi tapasin poikaystäväni baarissa, jossa olin töissä muutaman kuukauden (herra kävi pikkuisen epäläpinäkyvästi vilkuilemassa mua joka toinen työvuoro :DD) ja me muutettiin omakotitaloon Porin laitamille ja otettiin maailman ihanin tuholaiskarvapallero Muffe.

Oikeastaan syy miksi löysin blogini on että ajattelin alkaa uudelleen kirjoittelemaan laihdutuksen vaikeudesta. Niin sanottuja rakkauskiloja on tässä muutaman vuoden aikana kerääntynyt n. 10. Liikun edelleen suhteellisen ahkerasti ja syön mielestäni suht terveellisesti, mutta sokeriadiktio on vakava asia! Eli siis ongelma ei ole suolaiset ja rasvaiset ruuat tai vihannesten puutuminen lautaselta vaan karkki tuo paholaisen keksintö!!! Joten laittelen tässä joskus tänään/huomenna/joskus itsestäni ENNEN- kuvat + numerohärpäkkeet ja sit laitetaan sormet ristiin että ens kesänä vois laittaa JÄLKEEN-kuvia :D Puhuin myös työpaikallani kuntosalilla tästä ja Maiju lupas tehdä mulle oman ruokaohjelman :3 Jos se siitä sitten taas lähtis!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!