tiistai 5. helmikuuta 2013

Örssinmörssin

Nyt kun muut ovat koulusta harjoittelussa niin minä vietän 6 viikkoa lomaa! No, jos ihan tarkkoja ollaan mun pitäis tehdä sellanen miljoona ja yks kamalaa ja hirmuista kotitehtävää... Mut onhan tässä nyt se kuus viikkoa aikaa eiks je? Kyl ne sit kerkee. Tuli tän blogin löytämisest niin kova Isaikävä, että täytyy tässä lähteä käymään Tampereella keskiviikkona tai viikonloppuna. Ja sit tarvis viel kovasti treenailla ja viettää perhe-elämää koiran ja miehen kanssa.

Koirasta mieleen tuli, että oon tässä jo muutaman viikon kuolannut ittelleni toista koiraa. Muffe on hyvin ihana, mutta samalla myös hyvin laiska (niinkuin tuo mieskin :D ) ja haluisin ottaa samojedin tai suomenlapinkoiran pikkuiselle kaveriks. Ne olis vähän sellassii aktiivisempia rotuja joiden kanssa vois juosta niin että koira vetää. (Epä)onneksi mulla on toi mies tossa toppuuttelemassa, sillä olisin jo oikeesti ottanut sen koiran, jos kukaan ei olis mua kieltämässä. Löysin nimittäin apulasta 3 vuotiaan sammaripojan kotia vailla ja ajattelin että sen olis hyvin voinut majoittaa meille Muffen seuralaiseksi :3 mun mielestä se olis ollut hyvinkin hyvä idea. Mutta nyt kun aikaa on vähän kulunut (ne huimat kaksi viikkoa) pakonomainen tarve saada koira on lieventynyt vain pikku kuumeeksi. Ehkä nyt tässä harkitsen vielä vähän millaisen koiran otan ja koska.

Tai sitten sellainen vaan sattumalta ilmestyy tänne joku ilta

Who knows


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!